Współpraca pomiędzy sieciami handlowymi oraz ich partnerami biznesowymi coraz częściej opiera się o długoterminowe umowy, które dokładnie określają obowiązki każdej ze stron. Decydując się na zakontraktowaną współpracę z dystrybutorami i producentami, sieci detaliczne mogą uzyskać wymierne korzyści w postaci dodatkowych benefitów. W tym przypadku kluczowe jest jednak sprawne rozliczenie kontraktu i poprawne wyliczenie rabatów za dany okres. Obecnie stanowi to prawdziwe wyzwanie, biorąc pod uwagę fakt, że powyższa
Wsparcie sprzedaży
Każdego roku znana w branży FMCG międzynarodowa organizacja Promotion Optimization Institute przyznaje nagrody POI Best-in-Class dla najbardziej innowacyjnych narzędzi umożliwiających producentom wzrost sprzedaży. Z dumą informujemy, że nasz System Rekomendacji by Asseco uzyskał takie wyróżnienie i znalazł się w gronie pięciu najlepszych (w swojej klasie) rozwiązań na świecie. Raport „POI Vendor Panorama” prezentuje ocenę światowej klasy dostawców systemów Sales Force Automation dla branży
Czytaj dalej
Wsparcie sprzedaży
Jak z regularnie i precyzyjnie oceniać potencjał punktów sprzedaży? Jak dopasować optymalny sposób interakcji z najlepszymi klientami detalicznymi? Jak chronić najlepiej prosperujące sklepy przed spadkiem obrotu? W tym wszystkim (i nie tylko!) może pomóc Sztuczna Inteligencja. AI posiada ogromny potencjał i jest w stanie bardzo skutecznie wspierać firmy z branży FMCG w zwiększeniu efektywności oraz skuteczności realizowanych działań sprzedażowych. Zakładając, że dana organizacja dokładnie wie, jakie cele chce zrealizować
Czytaj dalej
CASE STUDY
Czy sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje branżę FMCG? Jeśli tak, jak taka rewolucja będzie przebiegać? Jakie problemy biznesowe AI pomoże rozwiązać? Jak przełoży się to strategię sprzedażową producenta? Odpowiedzi na powyższe (oraz inne) pytania można znaleźć w wywiadzie z przedstawicielem firmy Bacardi-Martini Polska, opublikowanym na łamach Pulsu Biznesu. Romuald Spychalski dzieli się doświadczeniem swojej organizacji z pierwszego etapu podróży ze Sztuczną Inteligencją, którą rozpoczęła firma Bacardi-Martini
Czytaj dalej
Wsparcie sprzedaży
Znana od lat w branży FMCG organizacja POI (The Promotion Optimization Institute) opublikowała najnowszy raport „Vendor Panorama for Retail Sales Execution and Monitoring in Consumer Goods 2022”. Asseco Business Solutions po raz kolejny zostało w nim uzględnione i szczegółowo opisane. Z dumą informujemy, że znaleźliśmy się na bardzo wysokiej pozycji  – zarówno w ocenie dostawców rozwiązań wsparcia sprzedaży dla FMCG, jak i oprogramowania. Otrzymaliśmy też wielokrotne
Czytaj dalej
Wsparcie sprzedaży
12 maja br. odbyła się długo wyczekiwana przez nas konferencja, której hasłem przewodnim było wykorzystanie Sztucznej Inteligencji w procesach biznesowych producentów FMCG. Część uczestników zgromadziła się w Hotelu Intercontionental w Warszawie. Osoby, które nie mogły dołączyć stacjonarnie, skorzystały z dostępnej na żywo transmisji online. W konferencji udział wzięło ponad 150 przedstawicieli największych firm FMCG w Polsce zainteresowanych rozwojem biznesu w oparciu o najnowszą technologię. Gościem Specjalnym wydarzenia oraz prelegentem
Czytaj dalej
Wsparcie sprzedaży
Asseco Business Solutions znalazło się w ścisłej czołówce wiodących globalnych dostawców rozwiązań klasy Sales Force Automation (SFA) dla branży FMCG. Tytuł "Technologicznego Lidera" przyznała nam firma doradczo-badawcza Quadrant Knowledge Solutions. Więcej informacji na ten temat znajduje się w jej najnowszym raporcie “SPARK Matrix™: Retail Execution Platform, 2021”, opublikowanym pod koniec grudnia ubiegłego roku. Raport SPARK Matrix™ Quadrant Knowledge Solutions
Czytaj dalej
Sprzedaż i logistyka

Wielu producentów w tym samym czasie współpracuje z setkami sieci handlowych oraz dziesiątkami tysięcy sklepów. W większości przypadków nadal odbywa się to w sposób tradycyjny – w oparciu o cykliczne wizyty przedstawicieli terenowych, kontakt mailowy i telefoniczny. Współpraca zatem nie ma charakteru ciągłego, co utrudnia właściwe i szybkie reagowanie na pojawiające się problemy. Poza tym istnieje także duża grupa punktów sprzedaży, do których producent nie jest w stanie dotrzeć w ogóle – z powodu braku czasu i zasobów.

Czytaj dalej

Najnowsze materiały wideo