Firma Wrigley, światowy producent słodyczy impulsowych, wdraża system Mobile Touch, by zwiększyć skuteczność swoich mobilnych siły sprzedaży w Wielkiej Brytanii.
System Mobile Touch usprawni wydajność mobilnych sił sprzedaży firmy, między innymi dzięki przełomowemu rozwiązaniu RAO, optymalizującemu działania przedstawicieli handlowych w punktach sprzedaży detalicznej. Moduł RAO pozwoli przedstawicielom nie tylko na realizację działań zaplanowanych na dany dzień, ale także będzie sugerować kolejne kroki i działania, które przełożą się na zwiększoną sprzedaż w krótkiej i dłuższej perspektywie.
Rozwiązanie będzie zintegrowane z wieloma zewnętrznymi źródłami danych wykorzystywanych przez Wrigley. Dzięki temu personel mobilny firmy będzie w stanie szybko przetwarzać i analizować ogromne ilości zróżnicowanych informacji. Wszystko to ma przyczynić się do podejmowania właściwych decyzji i wyboru jak najskuteczniejszej strategii sprzedaży dostosowanej do bieżącej sytuacji w punkcie detalicznym.
Rozwiązanie RAO będące częścią platformy Mobile Touch umożliwia liderom rynku optymalizację działań sprzedażowych w terenie. Według raportu firmy Gartner Market Guide for Retail Execution and Monitoring Solutions for the Consumer Goods Industry z marca tego roku, jest to pierwsze tego typu narzędzie, które z sukcesem przeszło fazę prototypu i osiągnęło poziom pełnej funkcjonalności.
Wrigley to wiodący światowy producent branży FMCG oferujący takie produkty, jak gumy do żucia, cukierki miętowe, twarde i miękkie słodycze oraz lizaki. Wśród najbardziej znanych marek firmy znajdują się Extra®, Orbit®, Doublemint®, a także gumy do żucia 5™ oraz Skittles®, Starburst®, Altoids® i Life Savers®.
Mobile Touch pozwoli nam na poprawę wyników sprzedaży, na przekraczanie i testowanie nowych granic wydajności i zwiększanie udziału w rynku poprzez rozwój sprzedaży i obniżenie kosztów działania. Mając do dyspozycji tak innowacyjne narzędzie nasi przedstawiciele handlowi zwiększą swoją skuteczność i uzyskają najlepsze możliwe efekty dzięki produktywnej analizie bieżących i historycznych danych.
Daniel Branchadell. Capability Senior Manager w firmie Wrigley