Wielu producentów zadaje sobie obecnie pytanie, czy powinni wykorzystać Image Recognition w swojej firmie. Jednak właściwe pytanie, jakie należy sobie postawić, powinno brzmieć inaczej: jak wdrożyć Image Recognition sensownie i efektywnie, żeby osiągnąć prawdziwe korzyści biznesowe.
Co daje producentowi badanie półki?
Badanie półki pozwala na pozyskanie konkretnych danych handlowych na temat sytuacji producenta oraz jego konkurencji w punktach sprzedaży. System Image Recognition pomaga szybciej, taniej i wygodniej gromadzić obiektywne informacje dotyczące m.in. obecności produktów i materiałów promocyjnych, dystrybucji, udziałów półkowych, merchandisingu czy standardów Perfect Store. Ale jak wykorzystać potencjał zgromadzonych danych?
Same dane to nie wszystko. W kolejnym kroku należy je odpowiednio przeanalizować i wyciągnąć wnioski z nich wynikające. Dlatego Image Recognition powinno iść w parze z kolejnym rozwiązaniem, jakim jest Sztuczna Inteligencja. Mając odpowiedni zasób danych – pochodzących z narzędzia IR oraz innych źródeł, AI jest w stanie „wyłapać” w nich zależności, stworzyć clustry i opisać ich właściwości, a następnie dostarczyć odpowiednią wiedzę i sugestie działań do odpowiednich osób. Kluczowe jest jednak to, żeby organizacja na samym początku określiła – w jakim celu, w jakim zakresie i w jakich procesach chce powyższe rozwiązanie oraz insighty wykorzystać.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej….
Obejrzyj nagranie z webinarium na temat Image Recognition. W trakcie spotkania online eksperci z Asseco Business Solutions oraz przedstawiciel firmy McCormick podpowiadają, jak przygotować się i przeprowadzić proces wdrożenia rozwiązania Image Recognition, aby nie tylko pozyskiwać cenne dane, ale także wydobywać z nich konkretną wiedzę i sugestie najlepszych działań.
Dowiedz się więcej o rozwiązaniu Image Recognition by Asseco.