White paper: Jak zaangażować klientów biznesowych do składania zamówień przez kanał online?

Model współpracy B2B na stałe wpisał się w rzeczywistość e-Commerce, ale samo przejście do świata online, zarówno dużych korporacji, jak i nowych graczy na rynku, to dopiero początek. Wdrożenie platformy sprzedażowej to początek procesu, jakim jest przekonanie klientów do korzystania z rozwiązania typu self-service.

Aby osiągnąć założone cele sprzedażowe, niezbędne jest podjęcie wysiłku w przekonaniu partnerów biznesowych do nowego kanału sprzedaży i zbudowaniu ich lojalności.

Zaangażowanie klienta w modelu biznesowym B2B ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia sukcesu i powinno być stałym priorytetem dla Twojej firmy

Trendy marketingowe i świat e-Commerce ciągle się zmieniają, ale zaangażowanie klienta jest stałym aspektem działań przedsiębiorstw. Firmy dążące do wzrostu sprzedaży muszą usprawniać swoje procesy i działania, aby zwiększyć liczbę klientów korzystających z platformy internetowej.

Każda firma w oparciu o swoją branżę i biznesowe realia powinna zbudować odpowiednią dla niej strategię zaangażowania klientów.

W jaki sposób to zrobić? Zacznij od odpowiedzi na pytania:

  • kim jest Twój klient końcowy?
  • w jaki sposób zamawiał do tej pory i jak możesz wpłynąć na zmianę jego przyzwyczajeń zakupowych?
  • jak zmienił się w ostatnich latach model sprzedaży B2B?
  • na co musisz zwrócić uwagę podczas procesu wdrożenia, aby nie popełnić błędu?
  • jakie cele chcesz osiągnąć przy wdrożeniu platformy online?

 

ebook: Jak zaangażować klientów biznesowych do korzystania z portalu online?

Portal do zamawiania czy self service? Omnichannel versus multichannel?

Przeczytaj i dowiedz się jak budować lojalność klientów.
Pobierz white paper