White paper: Jak zaangażować klientów biznesowych do składania zamówień przez kanał online?
Model współpracy B2B na stałe wpisał się w rzeczywistość e-Commerce, ale samo przejście do świata online, zarówno dużych korporacji, jak i nowych graczy na rynku, to dopiero początek. Wdrożenie platformy sprzedażowej to początek procesu, jakim jest przekonanie klientów do korzystania z rozwiązania typu self-service.
Zaangażowanie klienta w modelu biznesowym B2B ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia sukcesu i powinno być stałym priorytetem dla Twojej firmy
Trendy marketingowe i świat e-Commerce ciągle się zmieniają, ale zaangażowanie klienta jest stałym aspektem działań przedsiębiorstw. Firmy dążące do wzrostu sprzedaży muszą usprawniać swoje procesy i działania, aby zwiększyć liczbę klientów korzystających z platformy internetowej.
Każda firma w oparciu o swoją branżę i biznesowe realia powinna zbudować odpowiednią dla niej strategię zaangażowania klientów.
W jaki sposób to zrobić? Zacznij od odpowiedzi na pytania:
- kim jest Twój klient końcowy?
- w jaki sposób zamawiał do tej pory i jak możesz wpłynąć na zmianę jego przyzwyczajeń zakupowych?
- jak zmienił się w ostatnich latach model sprzedaży B2B?
- na co musisz zwrócić uwagę podczas procesu wdrożenia, aby nie popełnić błędu?
- jakie cele chcesz osiągnąć przy wdrożeniu platformy online?
ebook: Jak zaangażować klientów biznesowych do korzystania z portalu online?
Portal do zamawiania czy self service? Omnichannel versus multichannel?
Przeczytaj i dowiedz się jak budować lojalność klientów.
Pobierz white paper