Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) staje się coraz bardziej powszechne w różnych dziedzinach biznesu, a także w branży FMCG. Innowacyjne technologie zmieniają sposób funkcjonowania przedsiębiorstw, zwłaszcza jeśli chodzi o obszar wsparcia sprzedaży.
Tomasz Kajdzik – Dyrektor Działu Rozwiązań Wsparcia Sprzedaży w Asseco Business Solutions w rozmowie dla Puls Biznesu, postanowił rozwiać mit o skomplikowanej i nieosiągalnej sztucznej inteligencji, prezentując realne korzyści, jakie może ona przynieść dla branży FMCG.
Możliwości AI – Image Recognition by Asseco
Image Recognition by Asseco to kluczowe rozwiązanie, które oferuje wiele korzyści firmom działającym w branży FMCG.
Technologia ta umożliwia skrócenie czasu badania stanu półek nawet o 80% -to daje przedstawicielom handlowym możliwość skoncentrowania się na bardziej wartościowych klientach, negocjacjach, opiece nad ekspozycją czy dalszym rozwoju. Dzięki precyzyjnemu rozpoznawaniu obrazu i wykorzystaniu Augmented Reality, Image Recognition rewolucjonizuje proces pozyskiwania, przetwarzania i analizy danych półkowych. Zebrane za pomocą IR dane są bardziej dokładne i odzwierciedlają rzeczywistość w większym stopniu niż dane gromadzone ręcznie, co umożliwia skuteczniejsze działanie na rzecz jakości ekspozycji i sprzedaży.
Interesuje Cię temat wykorzystania Sztucznej Inteligencji w procesach biznesowych? Dowiedz się więcej!
Źródło: Puls Biznesu