12 maja br. odbyła się długo wyczekiwana przez nas konferencja, której hasłem przewodnim było wykorzystanie Sztucznej Inteligencji w procesach biznesowych producentów FMCG. Część uczestników zgromadziła się w Hotelu Intercontionental w Warszawie. Osoby, które nie mogły dołączyć stacjonarnie, skorzystały z dostępnej na żywo transmisji online.
W konferencji udział wzięło ponad 150 przedstawicieli największych firm FMCG w Polsce zainteresowanych rozwojem biznesu w oparciu o najnowszą technologię.
Gościem Specjalnym wydarzenia oraz prelegentem był przedstawiciel firmy Bacardi-Martini Polska. Podzieli się on z uczestnikami doświadczeniem swojej organizacji w zakresie zastosowania rozwiązań Asseco Business Solutions. Takich, które wykorzystują elementy Sztucznej Inteligencji.
O czym opowiadaliśmy?
Uczestnicy spotkania mieli okazję dowiedzieć się, jak w sposób kompleksowy oraz zrozumiały dla wszystkich stron, realizować procesy związane z Route-to-Market. Oczywiście przy wsparciu rozwiązań opartych o algorytmy AI. Główny przekaz dotyczył trzech obszarów:
jak poprawnie wyznaczać potencjał biznesowy punktów sprzedaży,
jak najefektywniej i najsprawniej docierać do najlepszych klientów,
jak nie stracić dobrych sklepów, monitorując zachowania klientów w trakcie współpracy.
Praktyczne przykłady
Podczas spotkania pokazaliśmy również – wspierając się praktycznymi przykładami, jakie narzędzia oraz rozwiązania przygotowaliśmy w ostatnim czasie, żeby pomóc naszym klientom z branży FMCG docierać do dobrych punktów detalicznych. Opowiedzieliśmy też o tym, jak skutecznie wdrożyć strategię Route-to-Market w organizacji dzięki osadzeniu procesów ją wpierających w systemach wsparcia sprzedaży.
Dlaczego promujemy Sztuczną Inteligencję?
Sztuczna inteligencja (AI) pozwala użytkownikom naszych systemów wsparcia sprzedaży skutecznie wykorzystać potencjał danych pochodzących z bardzo wielu źródeł, i na ich bazie budować użyteczne sugestie biznesowe (insighty) dla menedżerów sprzedaży czy sieci przedstawicielskich.