Kiedy i jak wykorzystać Image Recognition w FMCG? Na te oraz inne ważne pytania z zakresu IR odpowiada nasz ekspert – Łapiński Piotr. Przyjrzyj się Image Recognition z innej perspektywy, wychodząc poza sam proces zbierania informacji.
Wielu producentów w tym samym czasie współpracuje z setkami sieci handlowych oraz dziesiątkami tysięcy sklepów. W większości przypadków nadal odbywa się to w sposób tradycyjny – w oparciu o cykliczne wizyty przedstawicieli terenowych, kontakt mailowy i telefoniczny. Współpraca zatem nie ma charakteru ciągłego, co utrudnia właściwe i szybkie reagowanie na pojawiające się problemy. Poza tym istnieje także duża grupa punktów sprzedaży, do których producent nie jest w stanie dotrzeć w ogóle – z powodu braku czasu i zasobów.
Zobacz artykuły wg. obszarów działalności
Z rozwiązaniem Perfect Store producent maksymalizuje swoją szansę na zwycięstwo przy sklepowej półce. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak.
Mobile Touch by Asseco otrzymał wysokie oceny w raporcie SPARK Matrix™. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej o rozwiązaniu Mobile Touch i badaniu.
Globalne rynki i nowoczesne rozwiązania sprzedażowe? Dowiedz się, jak Asseco Business Solutions w 2020 roku pracowało nad systemami wsparcia sprzedaży!
Click & Collect umożliwia sieciom handlowym rozszerzenie sprzedaży w sklepach o kanał online. Dowiedz się więcej o rozwiązaniu nie tylko na czas kryzysu.
Rozwiązaniem epidemicznych problemów sprzedażowych może być uruchomienie dodatkowego kanału współpracy oraz komunikacji z partnerami handlowymi.
Perfect Store, czyli koncepcja tzw. „sklepu idealnego”, to jedna z bardziej skutecznych metod zwiększania sprzedaży w sklepach. Stanowi ona odpowiedź na zmieniające się warunki panujące na rynku FMCG. Koncepcja Perfect Store zakłada, że istnieje korelacja pomiędzy poziomem sprzedaży, a zapewnieniem odpowiednich standardów ekspozycyjnych oraz narzędzi wsparcia sprzedaży w poszczególnych kategoriach sklepów. Perfect Store pozwala zatem odpowiednio dbać o punkt sprzedaży detalicznej, a w szczególności tytułową „półkę” i lepiej motywować konsumentów do zakupu. Realizacja ww. standardów to inaczej proces oceny danego sklepu za pomocą KPI i sprawdzanie, na ile zbliża się on do modelu wzorcowego (czyli Perfect Store). W przedsięwzięcie związane…