Firma Nutricia Early Life Nutrition Belgium wdrożyła system Mobile Touch aby poprawić efektywność działań swoich sił sprzedaży. Rozwiązanie wspiera pracę przedstawicieli handlowych nowego klienta zarówno w kanale detalicznym, jak i farmaceutycznym.

Nutricia Early Life Nutrition to spółka zależna koncernu Danone, której działalność koncentruje się na usługach i produktach wykorzystywanych przez pierwsze 1000 dni życia dziecka: od ciąży do okresu, gdy dziecko stawia pierwsze kroki. Firma dostarcza konsumentom produkty żywnościowe wyprodukowane oraz przetestowane w laboratoriach i dostosowane do specyficznych potrzeb najbardziej wymagających odbiorców. Nutricia Belgium jest liderem w segmencie żywności dla najmłodszych. W swoim portfolio posiada znane i cenione marki, takie jak Nutrilon oraz Olvarit, oferując wysokiej jakości produkty i usługi dla rodziców oraz niemowląt i małych dzieci.

Mobile Touch zapewnia spółce Nutricia Belgium bogatą funkcjonalność we wszystkich zasadniczych aspektach automatyzacji procesu sprzedaży, tj. w zarządzaniu trasami, kalendarzem, wizytami, ankietami, promocjami, czy zamówieniami. Zwiększa to efektywność codziennej pracy sił sprzedaży, a przy tym zapewnia możliwości planowania zadań na niedostępnym wcześniej poziomie.

 

Nutricia Belgium skorzystała również z rozwiązania Perfect Store dostępnego na platformie Mobile Touch. System umożliwia firmie osiąganie lepszych wyników w punktach sprzedaży detalicznej, dzięki wykorzystaniu wskaźników KPI do oceny realizacji standardów. Przedstawiciele handlowi są od teraz w stanie ocenić i zweryfikować, które z odwiedzanych sklepów zbliżają się do modelu wzorcowego (czyli Perfect Store). Ponadto, system wspiera handlowców również, podpowiadając im, jakie kroki powinny zostać podjęte u danego klienta by poprawić standardy Perfect Store.