Znana od lat w branży FMCG organizacja POI (The The Promotion Optimization Institute) opublikowała swój najnowszy flagowy raport „Vendor Panorama for Retail Sales Execution and Monitoring in Consumer Goods 2022”. Asseco Business Solutions po raz kolejny zostało w nim uzględnione i szcegółowo scharakteryzowane. Z dumą informujemy, że po w tym opracowaniu znaleźliśmy się na bardzo wysokiej pozycji  – zarówno w ocenie dostawców rozwiązań wsparcia sprzedaży dla FMCG, jak i samych produktów. Otrzymaliśmy też wielokrotne wyróżnienie, tzw. „POI Best-in-Class” za nasze innowacyjne rozwiązania dla producentów dóbr konsumpcyjnych.

POI Vendor Panorama regularnie analizuje i prezentuje najważniejszych dostawców technologii w obszarze realizacji sprzedaży detalicznej dla firm z branży FMCG. Tegoroczne zestawienie obejmuje kilkanaście z nich. Dokument przedstawia też najgorętsze trendy w branży i ich wpływ na rozwiązania rynkowe. Jak wynika z raportu, Instytut Optymalizacji Promocji docenił pozycję Asseco Business Solutions jako realnego Lidera Myśli i Innowacji w branży dóbr konsumpcyjnych.

Jesteśmy rekomendowani firmom poszukującym rozwiązań zwiększających efektywność pracy zasobów sprzedażowych oraz potrzebującym zwiększania z nich zysków.

Asseco Business Solutions w raporcie Panorama Sprzedawców POI 2022: poznaj kluczowe wyróżniki

  • Organizacja o globalnym zasięgu z siedzibą w Europie.
  • Wyjątkowo przyjazna użytkownikom platforma Omnichannel dla FMCG, sprzyjająca optymalnemu dotarciu na rynek, którą można nabyć również w formie poszczególnych modułów.
  • Innowator we wszystkich aspektach realizacji sprzedaży detalicznej, skoncentrowany na funkcjach typu „sprzedaj więcej” i „samodzielny serwis B2B”.
  • Najważniejsze oferty obejmują:
  1. Image Recognition, czyli rozpoznawanie obrazu w czasie rzeczywistym, wykorzystujący rzeczywistość rozszerzoną AR (bez potrzeby łączenia z Internetem). IR pomaga zarówno nowym, jak i doświadczonym użytkownikom w gromadzeniu istotnych danych oraz podejmowaniu adekwatnych działań na ich podstawie.
  2. Direct Portal, czyli platformę dla klientów bezpośrednich, oferującą możliwość cyfrowych wizyt sprzedażowych dla branży FMCG.
  3. Silnik rekomendacji Route-To-Market w oparciu o sztuczną inteligencją AI, który zapewnia prawdziwą optymalizację dzięki wskazówkom do jakiego punktu sprzedaży należy się udać, kiedy i w jaki sposób, oraz co należy zrobić podczas rozmowy handlowej. Sugeruje też najlepszą formę kontaktu w danym przypadku (osobiście, wirtualnie, w modelu mieszanym itp.).
  • Zwycięzca nagrody POI w swojej klasie za rozwiązania takie jak: Coaching i wsparcie mentorskie, Grywalizacja, Prowadzony proces sprzedaży i dostarczanie wskazówek, Przewidywanie działań i zdarzeń na podstawie sztucznej inteligencji oraz uczenia maszynowego, Optymalizacja Działalności Handlowej.