Znana od lat w branży FMCG organizacja POI (The Promotion Optimization Institute) opublikowała najnowszy raport „Vendor Panorama for Retail Sales Execution and Monitoring in Consumer Goods 2022”. Asseco Business Solutions po raz kolejny zostało w nim uzględnione i szczegółowo opisane. Z dumą informujemy, że znaleźliśmy się na bardzo wysokiej pozycji  – zarówno w ocenie dostawców rozwiązań wsparcia sprzedaży dla FMCG, jak i oprogramowania. Otrzymaliśmy też wielokrotne wyróżnienie, tzw. „POI Best-in-Class” za nasze innowacyjne rozwiązania dla producentów dóbr konsumpcyjnych.

POI Vendor Panorama prezentuje najważniejszych dostawców technologii wsparcia sprzedaży w FMCG. Tegoroczne zestawienie obejmuje kilkanaście firm działających w skali globalnej. Dokument przedstawia też najnowsze trendy i technologie, które mają istotny wpływ na opisane przez POI rozwiązania informatyczne.

Nasza firma uzyskała również ważną rekomendację – POI poleca nasze rozwiązania tym producentom, którzy szukają nowe możliwości wzrostu sprzedaży.

Asseco Business Solutions w raporcie POI. Co nas wyróżnia?

➡️ Globalny zasięg – wdrożenia na różnych kontynentach.

➡️ Bardzo przyjazna dla użytkowników (wielomodułowa) Platforma Rozwiązań Asseco Business Solutions, która skutecznie wspiera różne procesy Route-to-Market.

➡️ Innowacyjne rozwiązania, pozwalające na zwiększanie sprzedaży oraz digitalizację procesów biznesowych.

➡️ Wyjątkowe usprawnienia, które zwiększają szansę producentów na rozwój sprzedaży, umożliwiające realizowania audytu półki w oparciu o wykorzystanie zdjęć wykonanych w sklepie (Image Recognition by Asseco), zdalną współpracę z detalistami (Direct Portal by Asseco) czy generowanie sugestii biznesowych w oparciu o gromadzone dane (Silnik Rekomendacji by Asseco).

➡️ Nagrody POI “Best-in-Class” dla rozwiązań, takich jak: Coaching, Gamifikacja, Guided Selling, Silnik Rekomendacji AI/ML oraz Retail Activity Optimisation (RAO).

Kilka słów o raporcie POI Vendor Panorama

Raport „POI Vendor Panorama” prezentuje ocenę światowej klasy dostawców systemów Sales Force Automation dla branży FMCG. Opracowanie stanowi wiarygodne źródło wiedzy dla producentów z branży FMCG na temat dostępnej na światowym rynku technologii mobilnej klasy SFA.

Ocena dostawców dotyczy takich aspektów działalności, jak m.in. strategia, wizja, zdolność do zrozumienia rynku, możliwości wdrożeniowe, itp. Aplikacje są analizowane pod kątem m.in. elastyczności, kompleksowości, funkcjonalności umożliwiających wzrost sprzedaży, możliwości konfiguracyjnych, wizji rozwoju, itp.

The Promotion Optimization Institute

The Promotion Optimization Institute (POI) to organizacja międzyarodowa, która zrzesza producentów, detalistów, dostawców rozwiązań, analityków oraz wielu innych liderów opinii na temat rynku FMCG z całego świata. Więcej informacji

Źródło: „2022 POI Vendor Panorama for Retail Sales Execution and Monitoring in Consumer Goods”.