Po co sprzedawać w Internecie?

Sprzedaż internetowa jest dla producentów, dystrybutorów i hurtowników szansą na rozwój biznesu: poszerzenie grupy odbiorców oraz zdobywanie nowych klientów i rynków zbytu. Dobra organizacja kanałów e-Commerce wymaga skutecznego oprogramowania, dzięki któremu można ograniczać nakłady czasu i pracy w zarządzaniu sprzedażą.

Wybór rozwiązania e-Commerce rzutuje na sprzedaż internetową w kolejnych latach, dlatego warto dobrać takie, które będzie najlepsze dla specyfiki zakresu i modelu działania firmy.

Trzeba zadbać nie tylko o „internetowe miejsce” sprzedaży, a więc przykładowo, sklep czy aukcje. Warto także przyjrzeć się systemom ERP, które wspierają, między innymi, zarządzanie magazynem, zapasami, sprzedażą, logistyką oraz relacjami z klientami. W ten sposób, można jednym systemie zarządzać całą sprzedażą od początku do końca.

Skuteczność systemu e-Commerce w danej firmie zależy od wielu czynników. Najważniejszym pytaniem, na które musimy sobie odpowiedzieć nie jest to o czas czy koszty, ale o potrzeby do spełnienia i cele, jakie chcemy osiągnąć, wdrażając nowe rozwiązanie. Dobrze przeprowadzona analiza pomoże wybrać takie oprogramowanie, które przełoży się na faktyczne zwiększenie sprzedaży i rozwój biznesu.

Najważniejszym pytaniem, na które musimy sobie odpowiedzieć nie jest to o czas czy koszty, ale o potrzeby do spełnienia i cele, jakie chcemy osiągnąć, wdrażając nowe rozwiązanie.

Jak wybrać rozwiązanie e-Commerce?

Przede wszystkim, trzeba rozróżnić specyfikę sprzedaży w modelach B2C, B2B, B2M, D2C. Następnie warto zwrócić uwagę na rodzaj systemu i sposób licencjonowania. Kolejnym krokiem będzie porównanie zakresów funkcjonalnych i przejście przez szereg szczegółów dotyczących realnych potrzeb firmy.

Jak wybrać najlepsze rozwiązanie e-commerce?Jeżeli chcesz uporządkować swoją wiedzę na temat e-Commerce oraz poznać listę rzeczy, o których nie możesz zapomnieć, wybierając rozwiązanie e-Commerce, pobierz ebook przygotowany przez specjalistów. Czego się dowiesz?

  • Jakie są modele sprzedaży w e-Commerce
  • Czym różnią się  trzy główne modele: B2C, B2B i B2M
  • Jakie są korzyści z wdrożenia sklepu internetowego
  • Co to jest B2B i jak wykorzystać ten model współpracy w e-Commerce.
  • Co to jest ERP i jakie są korzyści z jego posiadania.
  • Jak wybrać odpowiednią platformę e-Commerce?
  • Czym wyróżniają się rozwiązania oferowane przez platformę Wapro e-Commerce

e‑Commerce

Jak wybrać najlepsze rozwiązanie e-commerce?

Pobierz ebook, uporządkuj wiedzę i sprawdź, o czym nie możesz zapomnieć!
Pobierz ebook