12 maja br. odbyła się długo wyczekiwana przez nas konferencja, której hasłem przewodnim było wykorzystanie Sztucznej Inteligencji w procesach biznesowych producentów FMCG. Część uczestników zgromadziła się w Hotelu Intercontionental w Warszawie. Osoby, które nie mogły dołączyć stacjonarnie, skorzystały z dostępnej na żywo transmisji online.

W konferencji udział wzięło ponad 150 przedstawicieli największych firm FMCG w Polsce zainteresowanych rozwojem biznesu w oparciu o najnowszą technologię.

Gościem Specjalnym wydarzenia oraz prelegentem był przedstawiciel firmy Bacardi-Martini Polska. Podzieli się on z uczestnikami doświadczeniem swojej organizacji w zakresie zastosowania rozwiązań Asseco Business Solutions. Takich, które wykorzystują elementy Sztucznej Inteligencji.

O czym opowiadaliśmy?

Uczestnicy spotkania mieli okazję dowiedzieć się, jak w sposób kompleksowy oraz zrozumiały dla wszystkich stron, realizować procesy związane z Route-to-Market. Oczywiście przy wsparciu rozwiązań opartych o algorytmy AI. Główny przekaz dotyczył trzech obszarów:

jak poprawnie wyznaczać potencjał biznesowy punktów sprzedaży,

jak najefektywniej i najsprawniej docierać do najlepszych klientów,

jak nie stracić dobrych sklepów, monitorując zachowania klientów w trakcie współpracy.

Praktyczne przykłady

Podczas spotkania pokazaliśmy również – wspierając się praktycznymi przykładami, jakie narzędzia oraz rozwiązania przygotowaliśmy w ostatnim czasie, żeby pomóc naszym klientom z branży FMCG docierać do dobrych punktów detalicznych. Opowiedzieliśmy też o tym, jak  skutecznie wdrożyć strategię Route-to-Market w organizacji dzięki osadzeniu procesów ją wpierających w systemach wsparcia sprzedaży.

Dlaczego promujemy Sztuczną Inteligencję?

Sztuczna inteligencja (AI) pozwala użytkownikom naszych systemów wsparcia sprzedaży skutecznie wykorzystać potencjał danych pochodzących z bardzo wielu źródeł, i na ich bazie budować użyteczne sugestie biznesowe (insighty) dla menedżerów sprzedaży czy sieci przedstawicielskich.

AI by Asseco

Interesuje Cię wykorzystanie elementów Sztucznej Inteligencji w działaniach sprzedażowych? Dowiedz się więcej, jakie masz w tym zakresie możliwości: strona www.