fbpx

Znany producent przekąsek – firma Lorenz Bahlsen Snack-World, wdraża nowe narzędzie wsparcia sprzedaży dla swoich przedstawicieli handlowych na polskim rynku. Wybrany przez firmę system Mobile Touch by Asseco zostanie uruchomiony już na początku tego roku. Celem ww. przedsięwzięcia jest podniesie komfortu pracy w terenie. Zapewni ono także dostęp do zupełnie nowych możliwości w zakresie dalszego rozwoju działań sprzedażowych.

Zakres wdrożenia

Na początek system Mobile Touch by Asseco odzwierciedli wszystkie procesy, które do tej pory realizowała aplikacja mobilna dotychczas użytkowana przez Lorenz Bahlsen Snack-World oraz oprogramowanie do zarządzania promocjami. Nowe rozwiązanie SFA będzie ponadto zintegrowane z platformą wymiany danych z siecią dystrybucyjną – Connector by Asseco.

Wdrożenie nowego systemu SFA przez Lorenz Bahlsen Snack-World wiąże się między innymi ze zmianą modelu dystrybucji. Firma przeszła z  modelu Vanselling na Preselling. To jednak nie wszystko. Lorenz Bahlsen Snack-World chce zwiększyć także zakres wsparcia procesów sprzedażowych. System Mobile Touch by Asseco ma pomóc firmie w wielu kwestiach. Rozwiązanie pozwoli m.in.

  • udostępniać sugerowane zamówienia w celu maksymalizacji liczby zamawianych pozycji i ilości produktów,
  • otworzyć nowe możliwości analizowania obrazów oraz usprawnić proces gromadzenia danych z ankiet i analiz danych z półki sklepowej,
  • na rozpoczęcie przygody z tzw. sztuczną inteligencją w sprzedaży.

Współpraca Mobile Touch by Asseco z technologiami innych dostawców

Lorenz Bahlsen Snack-World planuje ponadto odejście od technologii Windows na urządzeniach mobilnych. Obecnie standardem w firmie stają się np. tablety z systemem iOS, do których rozwiązanie Mobile Touch by Asseco jest doskonale przystosowane. Program SFA od Asseco Business Solutions wykorzystuje szereg przydatnych funkcjonalności dostępnych na tego typu urządzeniach (np. mapy, aparat fotograficzny itp). Dodatkowo wraz ze zmianą oprogramowania SFA oraz urządzeń mobilnych, przedstawiciele otrzymają wiele aplikacji Google przystosowanych do pracy na iPadach (np. poczta gmail, kalendarz, arkusze, hangout, keep itd.).

Relacja biznesowa

Lorenz Snack-World to niezależna firma rodzinna (z centralą w Niemczech) i jeden z wiodących graczy na europejskim rynku przekąsek. W jej ofercie znajdują się m.in. chipsy, słone paluszki, chrupki, krakersy i orzeszki. Lorenz Snack-World sprzedaje swoje produkty ponad 80 krajach na całym świecie.

Mobile Touch by Asseco to system SFA, którego zadaniem jest wsparcie producentów w planowaniu, prowadzeniu oraz rozwoju sprzedaży terenowej. Program wspiera podstawowe funkcje z obszaru Sales Force Automation oraz takie rozwiązania jak Perfect Store, RAO, Motywacja czy Coaching. Z Mobile Touch by Asseco korzysta kilkaset wiodących producentów w 50 krajach świata.

Więcej informacji o firmie Lorenz Bahlsen Snack-World oraz systemie SFA Mobile Touch by Asseco.

 

Agata Mierzwińska-Kurto
Autor

Koordynator Komunikacji Marketingowej w Asseco Business Solutions S.A.