Po odwołaniu w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego pracodawcy mają czas tylko do 28 grudnia 2023 roku na wykonanie przez ich pracowników zaległych badań okresowych i kontrolnych. Dopuszczenie pracownika do pracy bez aktualnego orzeczenia lekarskiego dla pracodawcy oznaczać może karę grzywny.
Zobacz artykuły wg obszarów działalności
AI
Anywhere
Paperless
Krajowy System e-Faktur
Finanse
Image Recognition
JPK
e-Commerce
Kadry i płace
Controlling
PPK
Produkcja
RODO
Sprzedaż
Sztuczna inteligencja
Technologie
UX i UI
VAT Split Payment
Zarządzanie magazynem
Zarządzanie procesami
Zarządzanie siecią przedstawicielską
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Zmiany prawne
Końcówka roku to nie tylko czas podsumowań, ale i upływu terminu ważności części uprawnień pracowniczych. Z których z nich warto skorzystać do końca grudnia, ponieważ nie przechodzą na kolejny rok?
Czym jest User Experience i dlaczego jest to tak istotne w kontekście rozwiązań ERP? Jak rozwijamy UX i co wyróżnia interfejs użytkownika (UI) naszych aplikacji ERP? Jak uwzględniamy perspektywę użytkowników i dbamy o ich potrzeby? O tym i wielu innych ciekawych rzeczach dowiesz się z poniższej rozmowy z Konradem Mizakiem, Dyrektorem ds. rozwoju UX systemów ERP.
Nowe wymagania dla stanowisk pracy wyposażonych w monitory ekranowe, wskaźnik waloryzacji świadczenia rehabilitacyjnego w I kwartale 2024 r., wyższa nagroda jubileuszowa i odprawa pieniężna w budżetówce, ustalenie płatnika zasiłków w 2024 roku oraz projekt ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i święta oraz w niektóre inne dni – to tematy, które podejmujemy w listopadowym biuletynie HR Puls.
System elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD) to rozwiązanie, które jest nie tylko ekologiczne, ale przede wszystkim przyspiesza działanie firmy. Przeczytaj, jak!
Jak wygląda prawidłowy harmonogram prac podczas zamykania roku w sensie finansowym? Jakich błędów należy się wystrzegać?
Dowiedz się, jak przygotować się i kiedy wystawić pierwszą e-fakturę na wersji produkcyjnej KSeF dla pierwszego klienta.